兎の眼

「風が吹けば、桶屋が儲かる」の因果関係で、 何人にも幇助罪を適用し、犯罪人にする、日本の司法行政の恐るべき事実!

自由と民主主義有難うあなたのメールアドレスをもう一度ありがとう。大統領として、私はアメリカの経済の潜在的可能性を引き続き発揮します。

トランプ大統領からのメール返信2018-08-05

ホワイトハウス、ワシントン 201884

  

あなたの考えや提案を私に送っていただき、ありがとうございます。私の行政は、アメリカ人にとって重要な問題に焦点を当て続けています。今日、私は、ネーションの復興経済に関する最新の数字をお伝えしたいと思います。

 

2018年の第2四半期中、米国のGDP4.1%を記録しました。過去4四半期の平均年間成長率は2.8%と、オバマ政権時の平均GDP成長率(1.9%)を上回っており、現在、年間平均成長率13年以上で

 

アメリカ経済は、一度非現実的であると非難された成長批評家のようなものを達成しています。私たちの歴史的な減税措置と厄介な政府の規制緩和は、私たちの国の復興経済を解き放つために不可欠な要素でした。私のアドミニストレーションのプロ・アメリカ、前向きな議題は、2016年の11月以来、私たちの国家経済に370万以上の雇用を加えたアメリカ人のための雇用をもたらしています。

 

あなたのメールアドレスをもう一度ありがとう。大統領として、私はアメリカの経済の潜在的可能性を引き続き発揮します。

 

敬具、

 

ドナルド・トランプ

 

こちらは、多くの外国人が被害者です。あなたも #MeToo  被害者です。

http://www.miraico.jp/Bridgetohumanrights/

 

 

Reply by e-mail from President  Trump 2018-08-05

 

 

August 4, 2018

 

 

I appreciate you taking the time to send me your thoughts and suggestions. My Administration continues to remain focused on the issues that matter to the American people. Today, I want to share with you some of the latest numbers regarding our Nation’s resurgent economy.

During the second quarter of 2018, United States GDP hit 4.1 percent. Over the past four quarters, the average annual growth rate has been a strong 2.8 percent, which is a full point higher than the average GDP growth during the Obama Administration of 1.9 percent, and we are currently on track to hit the highest annual average growth rate in over 13 years.

The American economy is achieving the kind of growth critics once derided as unrealistic. Our historic tax cuts and slashing of burdensome Government regulations have played an integral part in unleashing our Nation’s resurgent economy. My Administration’s pro-America, pro-growth agenda is resulting in jobs for the American people, with over 3.7 million jobs added to our Nation’s economy since November of 2016.

Thank you again for your email. As President, I will continue to unleash the full potential of America’s economy.

Sincerely,

Here, many foreigners are victims. You are a  #MeToo victim  too.

http://www.miraico.jp/Bridgetohumanrights/