兎の眼

「風が吹けば、桶屋が儲かる」の因果関係で、 何人にも幇助罪を適用し、犯罪人にする、日本の司法行政の恐るべき事実!

神がアメリカを祝福して欲しいです。【トランプ大統領からのメール返信2018-09-12】

 

 

ホワイトハウス、ワシントン 2018911

  

私は電子メールを送る時間を取っていただきありがとうございます。 911日、私たちは17年前に失われた約3,000の貴重な人生、そして当時から命を捧げてきたすべての英雄たちの安全と自由を守ることを讃えます。

 

ファースト・レディと私は今日、ペンシルベニア州シャンクスヴィルにあるフライト93国立記念館を訪れ、40人の乗客とその命運を犠牲にした乗組員に敬意を表して、その運命の日にさらなるテロ行為を防止しました。彼らの行動は私たちに希望を与え、それに続く治癒の時代に私たちを維持するのを助けました。

 

ニューヨーク、バージニアペンシルバニア州で行われたテロ行為は、祖国への攻撃だけではなく、民主主義に対する攻撃でした。私たちの勇気と勇気によって、米国の人々の解決は私たちの再建と回復を助けました。今日、私たちは2001911日に失われた数千人の命を覚えています。最初のレスポンダー、消防士、警察官、そして私たちの男性と女性は、その悲しみの日に勇敢な奉仕と信じられないほどの犠牲のために制服を着ました。

 

 

 

敬具、

 

ドナルド・トランプ

 

こちらは、多くの外国人が被害者です。あなたも #MeToo  被害者です。

http://www.miraico.jp/Bridgetohumanrights/

 

 

Reply by e-mail from President  Trump 2018-09-12

 

 

 

September 11, 2018

 

 

I appreciate you taking the time to send me an email. On September 11, we honor the memories of the nearly 3,000 precious lives we lost 17 years ago, and all of the heroes who have given their lives since that day to protect our safety and our freedom.

Earlier today, the First Lady and I visited the Flight 93 National Memorial in Shanksville, Pennsylvania, to pay our respects to the 40 passengers and crew who heroically sacrificed their lives to prevent further acts of terror on that fateful day. Their actions gave us hope and helped to sustain us in the days of healing that followed.

The abhorrent acts of terrorism committed in New York, Virginia, and Pennsylvania were more than just attacks on our homeland—they were attacks on our democracy. United by our courage and grit, the resolve of the American people helped us rebuild and recover. Today, we remember the thousands of lives lost on September 11, 2001, and salute the first responders, firefighters, police officers, and our men and women in uniform for their courageous service and incredible sacrifice on that mournful day.

May God bless the United States of America.

Sincerely,

Donald Trump

 

 

Here, many foreigners are victims. You are a  #MeToo victim  too.

http://www.miraico.jp/Bridgetohumanrights/