兎の眼

「風が吹けば、桶屋が儲かる」の因果関係で、 何人にも幇助罪を適用し、犯罪人にする、日本の司法行政の恐るべき事実!

自由と民主主義有難う 【米国 ホワイトハウスからのメール 2018-04-16a 】 ホワイトハウス、ワシントン 2018年4月14日    私はあなたの考えや提案を送る時間をとっていただきありがとうございます。まもなく私のスタッフがあなたのメールを私と共有します。

自由と民主主義有難う

【米国 ホワイトハウスからのメール 2018-04-16a 】

ホワイトハウス、ワシントン

2018414

  

 

私はあなたの考えや提案を送る時間をとっていただきありがとうございます。まもなく私のスタッフがあなたのメールを私と共有します。

 

大統領として、私たちの国を守り、アメリカ市民の安全と安全を確保することが私の最優先事項です。強力なアメリカのリーダーシップは、不正な政権やテロリストグループからサイバー攻撃やその他の悪意のある活動に至る今日、我々が直面する深刻な問題に直面するために必要です。だからこそ、私の行政は、アメリカが世界最大の戦闘力と最強の国家であることを確実にするために、私たちの国家の軍事力と抑止力を強化する努力をしています。

 

私はまた、価値観や関心が米国のものと一致する世界中の友人やパートナーとの関係を強化し続けています。私の政権が私たちの国家の外交政策をどう変えているかについては、ここをクリックしてください。

 

書く時間をとってくれてありがとう。

 

敬具、

 

ドナルド・トランプ

 

皆さま、下記サイトを拡散して、助けてください!

http://oyazimirai.hatenadiary.jp/archive/category/%E5%9B%BD%E9%9A%9B%E5%88%91%E4%BA%8B%E8%A3%81%E5%88%A4%E6%89%80%EF%BC%88%EF%BC%A9%EF%BC%A3%EF%BC%A3%EF%BC%89%E7%94%B3%E7%AB%8B%E3%81%A6

 

 

【USA Mail from the White House  2018-04-16a 】

 

April 14, 2018  

I appreciate you taking the time to send your thoughts and suggestions. My staff will share your email with me shortly.

As President, protecting our Nation and ensuring the safety and security of American citizens is my top priority. Strong American leadership is necessary to confront the serious problems we face around the world today, from rogue regimes and terrorist groups to cyber-attacks and other malign activity. That is why my Administration is tirelessly working to strengthen our Nation’s military and deterrence capabilities to ensure that America remains the greatest fighting force and strongest Nation in the world.

I am also continuing to strengthen ties with friends and partners around the world whose values and interests align with those of the United States. To learn more about how my Administration is reshaping our Nation’s foreign policy, please Click Here.

Thank you again for taking the time to write.

Sincerely,



Donald Trump

 

Please spread to the following site, please help everyone!

http://oyazimirai.hatenadiary.jp/archive/category/%E5%9B%BD%E9%9A%9B%E5%88%91%E4%BA%8B%E8%A3%81%E5%88%A4%E6%89%80%EF%BC%88%EF%BC%A9%EF%BC%A3%EF%BC%A3%EF%BC%89%E7%94%B3%E7%AB%8B%E3%81%A6