兎の眼

「風が吹けば、桶屋が儲かる」の因果関係で、 何人にも幇助罪を適用し、犯罪人にする、日本の司法行政の恐るべき事実!

3-24 最高検 上申書

最高検察庁 検事総長 殿

平成27年8月27日

長 野 恭 博

上 申 書

 私は、別紙のとおり平成27年6月19日及び平成27年6月22日付で、検事総長殿へ、上申書にそえて告訴状及び告発状を提出致しました。

 理由は、東京地方検察庁へは何度提出しても不当な理由で受理しないこと、また東京高検、警視庁、法務大臣千葉地検なども受理しないので理由をのべて、日本の捜査機関のトップである最高検察庁 の検事総長に提出したのです。

 

 そして約1ヶ月半後、貴庁より下記の書留を受領致しました。

 

平成27年 8月7日

長野恭博 殿

最高検察庁

書面の取扱いについて

 貴殿から送付のあった「上申書」と題する書面(本年6月19日付け1通、同月22日付け1通)、「告訴状」と題する書面(本年6月19日付け5通、同月22日付け4通)、「告発状」と題する書面(本年6月19日付け6通)及び同封資料一切は、本日付けで東京地方検察庁に回送しました。

 

 

 私は特に、貴庁の監察指導部は、検察庁職員の違法・不適正行為に関する内外からの情報を把握・分析し、必要に応じて事実関係の調査を行うほか、検察の組織運営全般に関しても情報の集約を行うなどした上、これらに基づく必要な指導等に当たっているとしていますので、適正な検察行政を期待したのですが、約2週間後には、東京地検からは堤出したすべての書類が返送されてきました。

 

東地特捜第2679号

平成27年8月19日

長野恭博 殿

東京地方検察庁

特別捜査部 特殊直告班

 貴殿から送付された「告発状」「告発状」と題する書面計16通(平成27年6月19日付け12通、同月22日付け4通)及び上申書並びに資料を拝見しました。

 これまでの辺戻文書にも記載しましたが、捜査、取締り及び公判に関わった警察官、検察官、裁判官等の各職務行為がいかなる根拠に基づき、なぜ職権乱用に当たるとするのか、虚偽告訴と主張する根拠などの具体的内容が判然とせず、具体的証拠に基づかない主張を記載しただけでは告訴・告発の対象となる犯罪事実が具体的に特定されているとは認められません。よって、前記書面等は辺戻します。

 なお、前回の辺戻文書に記載しましたが、今後も、これまでと同様な書類等が当庁に回付されてきた場合及び最高検察庁等から当庁に回付されてきた場合は、刑事訴訟法に規定する告訴・告発状としての取扱いをせず、かつ、送付された書類等についても辺戻手続きを執らない場合もありますので、御承知おき願います。

 

 

 東京地検特捜部の言う、捜査、取締り及び公判に関わった警察官、検察官、裁判官等の各職務行為がいかなる根拠に基づき、なぜ職権乱用に当たるとするのか、虚偽告訴と主張する根拠などの具体的内容が判然とせず、具体的証拠に基づかない主張を記載しただけでは告訴・告発の対象となる犯罪事実が具体的に特定されているとは認められません。というのは、またしても不当であります。

 

 起訴状をご覧になったと思いますが、訴因をみて弁護士はじめ法を勉強した誰もが、入管法22条の4の4の幇助行為を刑法幇助罪としているので不法であるといいます。

 

 告訴状・告発状を送付した検察、警察、法務省関係者も、これについて意義を言わないので、最高裁の言葉をかりれば「適用法の誤り」で冤罪である事実は間違いありません。

 

 争点は、捜査および裁判に関係した特別公務員の犯罪の有無です。

 

 適用法誤りで、逮捕・監禁し、送検し、勾留し、起訴し、勾留したまま裁判を続けたことが、単なる過失でなく、特別公務員の犯罪になるか否かです。

 

 職務権限についての記載は、告訴状では、例えば 第3章.注釈的説明で 警察官の職務権限 で 刑事訴訟法(昭和二十三年七月十日法律第百三十一号)第一章 捜査 第百八十九条 警察官は、それぞれ、他の法律又は国家公安委員会若しくは都道府県公安委員会の定めるところにより、司法警察職員として職務を行う。○2 司法警察職員は、犯罪があると思料するときは、犯人及び証拠を捜査するものとします。

 

 つまり犯罪があると思料する場合は逮捕や送検ができるのです。

しかし、証拠の起訴状を添付しているように、入管法違反22条の4の4の幇助行為は犯罪にはなりません。

 

 しかし事実は、逮捕監禁されたのです。それは特別公務員職権乱用罪の犯罪があったからです。

このことについては告訴状、告発状に記載をしております。

 特別公務員職権乱用罪は、正に、本件のような事件を想定した法律であります。

 

 

 刑事訴訟法は、告訴に関し、単に、「犯罪により害を被った者は、告訴をすることができる」(同法230条)、また、告発に関し、「何人でも、犯罪があると思料するときは、告発することができる」(同法239条1項)と規定します。

 

 したがって、犯罪被害者は告訴することができ、(それ以外の)犯罪があると思料する者は誰でも告発することができると解されます。

 したがって、告訴・告発の受理は、告訴・告発を受理する権限を有する検察官の自由裁量に任されていると解することはできません。

 

 特別公務員職権乱用罪について、公務員による職権濫用というためには、当該公務員が一般的職務権限(職権)を有していなければならない。判例によると、本罪でいう「職権」とは、必ずしも法律上の強制力を伴うものであることを要せず、それが濫用された場合、職権行使の相手方に義務のないことを行わせたり、行うべき権利を妨害するに足りる権限であれば十分であるとされる(最高裁判所第二小法廷昭和57128日決定刑集3611)。

 

 注:当該公務員が一般的職務権限(職権)は警察官で言えば、司法警察官らです。

 

 「特別公務員職権濫用罪」は、その職権を濫用して、他人を逮捕、監禁することによって成立する罪です。特別公務員職権濫用罪の犯罪構成要件該当性については、

主体が特別公務員であること、・・・・事実 警察官、検察官、裁判官です。

職権を濫用したこと、・・・・下記

人を逮捕・監禁したこと 、によって成立します。・・・・事実として逮捕・監禁されました。

 

 職権を濫用したか否かですが、濫用とは、 職務上の権限を不法に行使することで、

その手段や方法は、暴行・脅迫だけでなく、法律上・事実上、被害者に対してその結果を受け入れざるえない程度に意思決定の自由を圧迫するものであれば足りるとされています。

 

 犯罪理由では、嘘偽の書類(内容嘘偽の雇用契約書)を堤出し、在留資格を得た外国人(正犯)に科される、入管法在留資格取消」(対処は国外退去処分)の幇助をした行為を指して、

 正犯がした入管法違反(資格外活動による不法就労)行為に対し、正犯に内容嘘偽の雇用契約書を作成し提供したとする行為を、入管法違反(資格外活動による不法就労)の幇助として、刑法幇助罪を適用し、犯罪と思科するとする行為は不法です。

 

 告訴事実に記載のとおり、内容嘘偽の逮捕状等を裁判所に申請し、不法な内容嘘偽の逮捕状を提示するなどして意思決定の自由を圧迫し職務上の権限を行使しています。

 

 特別公務員職権濫用罪は故意を必要としていませんので、よって、この明らかな不法な行為は、職権乱用であるので、犯罪は成立します。

 

 このように、警察官、検察官、裁判官は特別公務員であり、特別公務員が違法に逮捕監禁すれば、犯罪です。告訴人は職権がどうだこうだ、法の解釈はどうだと、東京地検の検察官を指導する必要はありません。強いて言うならば最高検の役割です。

 

 虚偽告訴罪については、故意の有無が争点になりますが、これについても告訴状・告発状に詳しく記載しております。

 

 何度も書いているのに、警察官、検察官、裁判官の職務権限がどうだこうだと言って不受理にするのは、・・・・・・・・・・これまた職権乱用罪なのです。

 

 なんども言いますが、一般国民は、告訴告発にあたって起訴状の書き方について司法試験の演習を行っているわけではありません。告訴状・告発状は捜査機関に対して犯罪が行われたこと、を申告して、捜査開始のきっかけを提供しているに過ぎません。

 

 犯罪が思科されるとすれば法令調査、捜査などをして裁判所に提出する起訴状を作成するのは検察官の仕事です。犯罪が思科されないとすれば不起訴にすれば良いだけです。

 

 私の告訴状・告発状の事実と見解が違えば、

犯罪の指摘は、警察官、検察官、裁判官の職務権限として適法であるとして、不起訴にすれば良いのです。

 

またはそのまま、不起訴理由として、

「捜査、取締り及び公判に関わった警察官、検察官、裁判官等の各職務行為がいかなる根拠に基づき、なぜ職権乱用に当たるとするのか、虚偽告訴と主張する根拠などの具体的内容が判然とせず、具体的証拠に基づかない主張を記載しただけでは告訴・告発の対象となる犯罪事実が具体的に特定されているとは認められません」 よって不起訴とする とすれば良いだけです。

 

 ぜひそうしてくださいと起訴状・告発状にも記載しております。

告訴人・告発人の希望ですから、ぜひ、そのように記載して不起訴にててください。検察官の名誉があるのならば、告訴人の希望によりあえて受理し、不起訴とすると言い訳を記載すれば良いのです。

 

 当然その場合は、検察審査会に意義を申し立てるのは言うまでもありません。その審査結果は、検察審査会が出すことです。

 

 東京地検は、何度もなんども、起訴独占主義を悪用して不当な理由で不受理行為をしています、そして最高検の指導?も無視していますので確信犯ですので、断固、断罪にしなければなりません。

 

 それ故、東京地検特捜部に回送すること事態が不適当であることを理解すべきです。

 

 そして東京地検特捜部は、職権乱用罪として非告訴人でもありますので担当地検の捜査担当としては不適当と言わざるを得ません。

 告訴状、告発状には東京地検特捜部以外の検察官らも非告訴人として多数含まれていますので、彼等も当告訴状・告発状の捜査官としては不適当であります。

 

 あらためて、辺戻しされた起訴状、告発状を再提出しますので、もはや最高の法の知識をもった最高検の検察官が、堤出の告訴状・告発状を持って東京地検に出向し、直接、東京地検にて捜査指揮をとって対応すべきです。

 

 起訴するのであれば非告訴人ではない東京地検の検察官(最高検からの出向)から東京地裁(フィリピン大使館事件は横浜地検から横浜地裁?)へ起訴すべだとして、上申致します。

 もちろん不起訴として処理することは適当であります。

 

 なお、この上申に副いがたく、不受理とする場合は、その理由を記して直接辺戻し願います。

 

 すでに前回の提出で審査はすんでいると思いますので、この上申書が届き次第、数日中に結果が届くと考えております。

 

 不受理または返事が遅い場合は、日本の検察行政では、憲法31条に基づく、罪刑法定主義にもとづき、法の下での統治がされないことの証左でありますので、全ての政党の国会議員に文書で訴え、立法の立場で司法行政の誤りを正し、その責任を追及していただきます。 (但し、刑事処分は裁判所の仕事です)

 

 もちろん、最高検に堤出した書類は、国内外の提出先の全て公開します。

インターネット上でも全て公開しますので、私の非もせめられることになると思いますので公平です。

 

 重要な事は、法に基づかない不法な理由で逮捕監禁し、懲役刑として処罰したことについて、その誤りを指摘しても犯罪を犯した特別公務員が反省をしないことです。さらに、

 その犯罪を指摘しても、捜査する検察官が不当な理由で告訴・告発を受理せず、国民の権利を妨害するという、まさに組織ぐるみの犯罪をして、法の下での支配がまったく行なわれていない事実です。

 

 私は、日本の政党や国会議員もさほど評価をしていません。国会で問題になる場合はマスコミで問題にあがるとか国際社会で問題になった場合に、勝ち馬にのるために問題にする習性を知っています。

 

 この入管法違反事件ではマスコミも幇助罪として告訴告発していますので期待していません。

 

 したがって、真実は法の下で統治されない日本政府の司法行政により、不法に拉致され犯罪者にされた被害者である中国人やフィリッピン人の政府に日本政府の人権侵害行為を国連等で糾弾して、日本を法の下で統治される国とするために一緒に戦ってくれるように訴えていきます。

 

 更に、韓国など、今回は告発の対象にしていませんが入管法違反で強制送還された国民のいる他の国々に呼びかけて、資格外活動の不法就労で、雇用者を処分せずに外国人のみを国外退去処分にしたことは国際法や法の下での平等に反していることを訴えます。この対応は被害者が多いので大変な問題になると思います。

 また憲法31条の罪刑法定主義により、日本こそ法の下での統治をするように国際社会に支援を呼びかけます。

 

 更に、ロシアやフランスなどには、この事件が人権侵害被害であることを踏まえ、日本政府による人権侵害や告訴告発の弾圧などを訴えていきます。

 

 粘り強く訴えれば国際社会は理解して支援してくれると思います。

 

 北朝鮮とて例外ではありません。北朝鮮の日本人拉致については人権問題として日本政府は大きく国際的な問題にしていますが、その日本政府そのものが、何ら犯罪をしていないにも関わらず、少なくとも中国人やフィリッピン人そして日本人である私を官憲が長期にわたり拉致をしたのです。拉致被害者はもっとたくさんいるはずです。

 問題は未だに何ら反省も謝罪もしないで平然とし、事件を握りつぶしていることです。これは北朝鮮以上のならずもの国家と言えます。 

 

 皮肉にも北朝鮮政府の方が日本政府による人権侵害に、真っ先に立ち上がるかもそれません。

 いずれにしろ、検察庁に自浄能力がないのであれば、国際社会の力らを借りて、安倍首相の言うような、法の下で統治される美しい国にしなければ成りません。

 

 もちろん国内外のマスコミへも、情報を提供していきます。

 

 こうすることは日本国の国益を損ねることになりますが、「信なくば立たず」(後述)です。すべては最高検の責にあります。次世代のために法の下で統治される民主主義国を取戻して上げたいと思います。

 

 警視庁の若い司法警察官の口癖は、法の根拠が言えないから、 

桜田門をなめるんじゃネエ!一般論で認めろ!」と言う。そんな馬鹿な・・・・・・

 

 東京地検の若い検察官は、法の論理が言えないから、

「私は偉いのです!認めば罰金!認めなければ懲役刑にできるのです!」と言って自白を迫る。

罪刑法定主義をいうと、「誰があなたの言う(罪刑法定主義)など信じますか!」と言う。

 確かに弁護士さえ信じませんでした。しかし、

 私は美しい国の美しい日本人です。だれが悪に跪きますか!!

「ええーい もうういい!刑務所に送ったる!!!!」

 それで私は刑務所に送られました!

 

 なんども言っているように、罪を犯した場合は徹底的に真摯に反省し謝罪することです。そして損ねた財産権の復活と損害賠償などを誠意をこめてすることです。そこに初めて情状酌量の余地が生まれるというものです。

 

 悪が栄える例があってはなりません。ですから私は、法の下での統治、基本的人権の尊重を賭けて、今まで以上に、徹底的に戦います!!

 

 最高検に、自浄能力がないのであれば、論語にある「信なくば立たず」と言う言葉を思い浮かべます。

 

 「子貢、政を問う。子、曰く、食を足し兵を足し、民をして、これを信じしむ。

子貢曰く、必ず己を得ずして去らば、斯の三者に於いて何れをかを先にせん。

曰く、兵を去らん。曰く、必ず己を得ずして去らば、斯の二者に於いて何れかを先きにせん。

曰く、食をさらん。古えより皆な死あり、民は信なくは立たず」

 

 子貢が政治(法による統治)のことをお尋ねした。

 先生は言われた。食料を充分にして、軍備を充分にして、人民には政治を信頼させることだ。

 子貢がどうしても止むを得ず捨てるばらば、この3つの中で、どれを先にしますかと言うと、先生は軍備をすてると言われた。

 さらにどうしても止むを得ずに捨てるならばこの2つの中でどれにしますかというと、食料を捨てる。食料がなければ人は死ぬが、昔から誰にでも死はある。

 人民に信がなければ安定しない。と言われた。との意味だと思います。

 

 孔子の時代と現在は違います。現代は民主主義の時代です。その民主主義の時代こそ、法の下での統治がされる司法行政の政治が必要なのです。国民と司法の間こそ「信」が重要なのです。

 

 私は、東京地検に対する信頼は、全くありませんが、元検事総長 但木敬一氏の書いた「司法改革の時代」(検事総長が語る検察40年)中央公論新社 2009年5月10日発行  を読みなおして、未だ最高検については信頼をしております。どうぞ国民の「信」を裏切らないでください。

 

 また、東京地検には、絶対に回送しないでください。もし回送した場合の責任は最高検にあります。

以上

添付資料

  1. 辺戻し書面  12

  2. 起訴状     1件

  3. 新聞記事    1

4,6月19日付 上申書

 

  1. 告訴状 長野恭博 警察官

  2. 告訴状 長野恭博 検察官

  3. 告訴状 長野恭博 裁判官

  4. 告訴状 長野恭博 弁護士幇助罪

  5. 告訴状 長野恭博 マスコミ幇助罪

  6. 告発状 金軍学 警察官 検察官 裁判官

  7. 告発状 金軍学 弁護士幇助罪

  8. 告発状 金軍学 マスコミ控除罪 

  9. 告発状 正犯4人 警察官 検察官 裁判官

  10. 告発状 正犯4人 弁護士幇助罪

  11. 告発状 フィリピン人 警察官 検察官 裁判官

  1. 6月22日付 上申書

  2. 告訴状 職権乱用罪 東京地検

  3. 告訴状 職権乱用罪 警視庁

  4. 告訴状 職権乱用罪 法務省

  5. 告訴状 職権欄表在 東京高検

 

上記職権乱用罪の旧告訴状・告発状

  1. 上申書 警視庁 警視総監

  2. 上申書 法務大臣

  3. 上申書 東京高検検事長

  4. 告訴状 長野恭博 警視庁他  黒紐綴じファイル 1冊 

以上

Supreme Public Prosecutor's Office Attorney General

August 27, 2015

Yasuhiro Nagano

written statement

 I submitted a complaint and a letter of accusation to the Attorney General's Office in accordance with the Supreme Petition on June 19, 2015 and June 22, 209 as shown in the attached sheet.

The reason is that even if it submits to the Tokyo District Public Prosecutors Office no matter how many times it is submitted, it will not be accepted for unreasonable reasons, and we will not accept Tokyo High Public Prosecution, Metropolitan Police Department, Minister of Justice, Chiba District Public Prosecutors etc. I gave it to the attorney general of the Supreme Public Prosecutor's Office.

 

Approximately one and a half months later, we received the following registered mail from the office.

 

August 7, Heisei 20

Yasuhiro Nagano

Supreme Procuratorate

About the handling of the document

A letter entitled "Sentinel" sent by you (one dated 19 June this year, one dated 22 November), a document titled "complaint letter" (5 dated on June 19, Four drafts on 22nd of the same month), a document titled "Accusation letter" (6 dated 19 June this year) and all the enclosed materials were delivered to the Tokyo District Public Prosecutors Office as of today.

 

 

In particular, the supervision and supervision department of your office will grasp and analyze information from inside and outside about illegal and improper conduct of officials of the public prosecutor's office, investigate the facts as necessary, and also about the overall operation of the prosecution's organization Since we are supposed to agree on necessary information, etc., we are hoping for appropriate guidance etc. based on these, so we expected the proper prosecution administration, but after about two weeks the Tokyo District Public Prosecutors listed all documents submitted Has been sent back.

 

Eastern region special investigation No. 2679

August 19, Heisei 20

Yasuhiro Nagano

Tokyo District Public Prosecutor's Office

Special Investigative Division Special Regular Notice Group

I have seen 16 written letters (12 letters dated June 19, 2014, 4 dated on the same day 22) entitled "accusation letter" and "accusation letter" sent from you and the Sentinels and materials.

Described in previous editorial documents, why each act such as a policeman, a public prosecutor, a judge, etc. involved in the investigation, crackdown and trial is based on what grounds, why it is supposed to be abuse of official abuse, false complaint It is not recognized that the criminal facts subject to accusations and accusations have been specified specifically, merely by describing the specific content such as the basis to assert that it is not based on concrete evidence. Therefore, the document etc. is returned to the side.

In addition, although it was stated in the previous neighborhood return document, if documents similar to the past have been circulated to the agency or if it has been sent to the Agency from the Supreme Public Prosecutor's Office etc, the criminal records We do not handle it as a complaint / accusation letter prescribed in the Lawsuit Law and also do not take the borrowing procedure on the sent documents etc, so please be aware.

 

 

According to the Tokyo District Public Prosecutors' Special Investigation Division, what kind of duties such as police officers, public prosecutors, judges, etc. involved in the investigation, control and trial are based on the grounds, why they are supposed to be abusing official authority, the grounds for claiming false charges It is not allowed to concretely specify criminal facts subject to accusations and accusations only by describing specific content and not claiming based on specific evidence. It is unreasonable even if again.

 

As you think that you saw the indictment, everyone who studied the law, including a lawyer, looking at the counsel, is said to be illegal because it is a criminal assistance criminal act for Article 4, 4, 4 of the Immigration Act.

 

Prosecutors, police and persons involved in the Ministry of Justice who sent complaints / charges of complaints are not meaningful about this, so there is no doubt the fact that it is a false charge under the words of the "Supreme Court" if the words of the Supreme Court are taken.

 

The issue is the criminal offense of a special civil servant related to the investigation and the trial.

 

It is whether the special criminal offense would be a crime of not being mere negligence, arresting / confinement, inspecting, detention, indictment, proceeding with detention due to mistake in applicable law.

 

For the description of job authority, in the complaint, for example, Chapter 3. Criminal Procedure Act (Law No. 131 of July 10, 1952) under the authority of the police officer in annotative explanation Chapter 1 Investigation Article 189 A police officer shall, respectively, Or perform as a judicial police officer according to the provisions of the National Public Safety Commission or the Prefectural Public Safety Commission. ○ 2 When a judicial police official thinks that there is a crime, it shall investigate the criminal and evidence.

 

In other words, if you believe that there is a crime you can arrest and ship.

However, as attached to the prosecution letter of evidence, the auspices of Article 22-4 - 4 of violation of Immigration Act are not crimes.

 

But the fact was arrested and captured. That is because there was a crime of special officials abuse of their own authority.

This is stated in the complaint and the letter of accusation.

The crime of abuse of the special civil servants official authority is exactly the law assuming cases like this case.

 

 

 The Criminal Procedure Law stipulates that for a complaint, the criminal procedure law merely states that "a person who has suffered harm caused by a crime can file a complaint" (Article 230 of the same law), and with regard to the accusation, "When anyone thinks that there is a crime We can prosecute "(Article 239 (1) of the same law).

 

 It is therefore understood that criminal victims can prosecute and anyone who thinks that there is a (other) crime can be charged.

Therefore, it can not be interpreted that acceptance of accusations and accusations is left to the discretion of the prosecutor who is authorized to accept complaints and accusations.

 

 For public officials abuse of their own authority, in order to abuse their authority by civil servants, the civil servants must have general job function (ex officio). According to the precedent, the "official authority" referred to in this crime is not necessarily accompanied by legal enforcement, and if it is abused, let the opponent who exercises authority do no obligation It is said that sufficient authority is sufficient if it is sufficient to interfere with the right to doSecond Supreme Court Second Minor Court Decision on January 28, 1987 Penalty 36 Vol. 1 No. 1 page)。

 

 Note: The public official is a judicial police officer, general officials' authority (ex officio) is police officers.

 

"Crime of abuse of the special public servant's authority" is a crime established by abusing its authority and arresting and imprisoning others. Criminal constitution requirements of official abuses of special public officials As to the suitability,

The principal is a special civil servant, · · · facts It is a policeman, a prosecutor, a judge.

Misuse of authority, · · ·

(3) arresting and confinement of people. · · · It was arrested and confined as a fact.

 

Whether abusing official authority, abuse is the fact that by illegally exercising authority on duties,

It is said that the means and methods are not limited to violence and intimidation, as long as they can press down on freedom of decision making to the extent that it is legally and virtually impossible to accept the result to the victim.

 For criminal reasons, submit a false document (a false contract of employment) and apply to the alien (the offender) who got the status of residence, the immigration law "cancellation of the status of residence" (dealing with deportation) Refers to the act of assisting,

Assistance for violating the Immigration Act (illegal employment due to activities outside the status of qualification) that the content was created by providing a false contract of employment to the former offender against the act of violation of immigration law (illegal employment due to activities other than the status of enforcement) As a criminal act, it is illegal to apply the criminal assistance crime.

 

 As stated in the facts of complaints, we apply to the court the lie and arrest warrant, etc., illegal contents, etc. by presenting a warrant arrest warrant to oppose freedom of decision making and exercise authority on duties .

 

Since crimes of abusing ex official authority of special civil servants do not require intention, therefore, this obvious illegal act is abuse of office, so the crime is established.

 

In this way, police officers, prosecutors, and judges are special civil servants, if a special civil servant illegally arrested and captured, it is a crime. It is not necessary for the complainant to teach the public prosecutor of the Tokyo District Public Prosecutors, how the official authority seems to be, how the interpretation of the law is. If it says strongly it is the role of the Supreme Prosecution.

 

Regarding false accusations, though there is willfulness as to whether it is deliberate or not, we have described this in detail in the complaint letter and the accusation letter.

 

It is a crime of abuse of official abuse as this is saying how it is said that police officials, prosecutors and judges have the job authority even though they are writing many times. is.

As I say most, the general public is not doing judicial exercises on how to write indictment on charges of prosecution. The accusation letter / letter of complaint declares that the crime was done to the investigating agency, only providing the trigger for the start of the investigation.

 

It is the prosecutor's job to create a prosecution letter to investigate and investigate criminal cases and submit it to the court. If the crime is not to be considered a mere prosecution, you can simply prosecute.

 

If the facts and opinions of my complaint / accusation are different,

The criminal point of view is legal as the official authority of the police officer, the prosecutor, the judge, and it can do not prosecute.

Or as it is, as a reason for not filing,

"On the basis of what grounds each of the duties such as police officers, prosecutors, judges involved in the investigation, crackdown and trial, based on the grounds, why it is supposed to be abuse of official abuse, the specific contents such as grounds to assert as false complaint etc Nevertheless, it can not be accepted that criminal facts subject to accusations and accusations are specified specifically, simply by listing claims not based on specific evidence. "

 

Please also indicate in the indictment letter and letter of complaint please do so by all means.

Because it is the wish of the complainant / accuser, please by all means describe it like that and do not prosecute. If you have the honor of the prosecutor, you should accept it according to the wish of the complainant and write an excuse if you do not prosecute.

 

 Of course, in that case, it goes without saying that we will file a meaning to the prosecution review board. The examination result is to be issued by the prosecution review board.

 

 The Tokyo District Public Prosecutors Office repeatedly repeatedly tried to prosecute monopolistic and repeatedly failed due to unfair reasons, and guidance of the Supreme Public Prosecutors? Since he is ignoring it, he is a confident criminal, so he must be decided and convicted.

 

 Therefore, you should understand that it is inappropriate to forward to the Tokyo District Public Prosecutors Office.

 

And since the Tokyo District Public Prosecutors 'Special Prosecutors' Department is also a non-complainant as a criminal offense for official abuse, it is inevitable to be inappropriate as an investigator in charge of the district court investigation.

Since prosecutors other than the Tokyo District Public Prosecutors 'Special Prosecutors' Department are also included as non-complaints in charge of complaints and accusations, they are also inappropriate as investigators of the complaints and accusations.

 

 Again, we will re-submit the detained indictment letter and letter of accusation, so the prosecutor of the highest inspection with the highest knowledge of law will go to the Tokyo District Public Prospectus with the letter of complaint of the submission and the accusation letter , You should respond by direct investigation by the Tokyo District Prosecutors Office.

 If we are to prosecute, we will prosecute as prosecuting from the Tokyo District Public Prosecutors Office (Delegation from the Supreme Public Prosecutors) who is not a non-petitioner and prosecuting the Tokyo District Court (Philippine Embassy Case from the Yokohama District Court to the Yokohama District Court?).

Of course it is appropriate to treat it as non-prosecution.

 

If you do not accept this advice, if you decide not to accept it, please write down the reason and return it to yourself directly.

 

I believe that we have already reviewed the application in the last submission so we believe that the results will be delivered within a few days as soon as this petition arrives.

 

In the case of non-acceptance or late reply, the prosecution administration in Japan is a proof that under the Constitution Article 31 under the Constitutional Law principle that the rule under the law is not governed, it is a document to the parliamentarians of all political parties Appeal with, from the standpoint of legislation correct the mistakes of judicial administration, we will pursue its responsibility. (However, the criminal disposition is the work of the court)

 

Of course, documents submitted to the Supreme Inspection will be open to all domestic and overseas submissions.

It will be open to the public on the Internet as well, so it's fair because I think that it will be too bad.

 

The important thing is that even if you point out the mistake about having punished as arrested and imprisoned for illegal reasons not based on the law and punished as a prison sentence, the special civil servants who committed the crime did not reflect on it. further,

 Even if the crime is pointed out, the prosecutor who investigates does not accept complaints and accusations for unfair reasons, interferes with the rights of the citizens, it is just an organizational crime, and the rule under the rule is absolutely It is a fact not done.

 

I am not so much appreciated by Japanese parties and parliamentarians. In case of problems in the National Assembly, I know the habit of making problems for winning a horse if it is a problem in the press or a problem in the international community.

 

 In this violation of immigration law, we are not expecting because the mass media is accusing charges as an assistance crime.

 

Therefore, the truth is not governed under the law by the judicial administration of the Japanese government, the United Nations etc. condemn the human rights violation of the Japanese government to the government of the Chinese and the Filipino who are victims who were illegally abducted and made into criminals I will appeal to fight together to make Japan a governed country under the law.

 

Furthermore, we are calling on other countries, such as Korea, that are not subject to accusation this time but people who have been forcibly repatriated by Immigration Control Law violation, illegal employment of activities outside the status of qualification, without disposing of employers, It is appealing that having taken away only foreign countries is contrary to international law and equality under the law. I think this correspondence is a serious problem because there are many victims.

In addition, Japan will call on the international community to support governance under the law by Japanese penal code theory under Article 31 of the Constitution.

 

Furthermore, in the Russian Federation and France etc, we will appeal the infringement of human rights by the Japanese government and repression of prosecution charges etc., taking into account that this incident is a victim of human rights violation.

 

I think that the international community will understand and support if persistently appealing.

 

It is not an exception with North Korea. Regarding the abduction of Japanese nationals in North Korea, the Japanese government has made a big international problem as a human rights issue, but even though the Japanese government itself is not doing any crime, at least Chinese, Philippine and Japanese The official constitution abducted me for a long time. There should be more abduction victims.

The problem is still to be silent without sacrificing any reflections or apologies, is to seize the case. This is a naughty nation beyond North Korea. In addition,

 

Ironically, the North Korean government may be the first to stand up for human rights violations by the Japanese government.

In any case, if the public prosecutors office has no self-purification capability, it is necessary to use the power of the international community to make it a beautiful country governed under the law, as Prime Minister Abe says.

 

Of course, we will also provide information to domestic and international press.

Doing this will impair the national interests of Japan, but it is "If you do not trust it will not stand" (see below). Everything is at the highest investigations. I would like to regain a democratic country governed under the law for the next generation.

 

 Because the habit of young judicial police officers of the Metropolitan Police Department can not say the basis of the law,

"If you lick Sakurada Gate, you are neje! Appreciate in the general opinion!" Such a foolish thing ...

 

 Since the young prosecutor of the Tokyo District Public Prosecutors Office can not say the logic of law,

"I am great! If you acknowledge it is fine, you can be in jail for prison if you do not approve!" And press a confession.

In terms of criminal law, he says, "Who believes you say (guilty-guessing principle)?"

I certainly did not believe a lawyer. But,

I am a beautiful country and a beautiful Japanese. Who kneels to evil! !

"Sorry it sent you to jail !!!!"

So I was sent to prison!

 

 As many have said, if you commit a crime, be thoroughly reflective and apologize seriously. And we are sincerely looking forward to reviving property damages and damages. It is the first time there is room for liberalization of circumstances.

 

There must not be examples in which evil flourishes. So I will fight thoroughly more than ever, betting on governance under the law, respect for basic human rights! !

 

 If you do not have self-cleaning ability in the highest inspection, think of the phrase "Do not believe if you do not believe" in the thesis.

 

"Children, ask children, sons, add food, add soldiers, people and believe in this.

As a child tells, if you definitely leave him and you leave, whichever comes first in the three of them.

Said, I will not leave the soldiers. Saying, if you always acquire yourself and leave, do not bring any of them before such two people.

He said, "I am out of the food. There is every death more than ancient, people will not believe without belief. "

 

Children asked about politics (governance by law).

The teacher told me. Ensure sufficient food and sufficient armaments, to make people trust politics.

As far as son tribe inevitably stops throwing away, if it says which one to do first among these three, the teacher was told that he will cut armaments.

If you throw it away without stopping by any means, which one you are going to do in these two, throw out food. People will die without food, but everyone has death from long ago.

 If the people do not trust it will not stabilize. It was said. I think that's the meaning of.

 

The days of Confucius and now are different. Modern age is democracy. The era of democracy is the politics of the judicial administration where the rule under the rule is done. "Trust" is the only thing between citizens and judiciary.

 

 I have no confidence in the Tokyo District Public Prosecutors Office, but the former attorney general manager Keiichi Tajiki wrote the "era of judicial reform" (the prosecutor general 40 years of prosecution) Central affairs new company Issued May 10, 2009 I read it again and still trust about the highest inspection. Please do not betray the people's "faith".

 

Also, please never forward to the Tokyo District Public Prosecutors Office. If you forwarded the responsibility is at the highest inspection.

that's all

 

Attachment

1. 12 side documents returned

2. 1 indictment statement

3. 1 newspaper article

4, Sentinel on June 19

 

Five. Court complaint Yasuhiro Nagano Policeman

6. Prosecution letter Yasuhiro Nagano public prosecutor

7. Court orders Yasuhiro Nagano Judge

8. Accusation letter Yasuhiro Nagano lawyer assistant crime

9. Litigation letter Yasuhiro Nagano Media Assistance Assistance Crime

Ten. Charges Money Martial Arts Police Officer Prosecutor Judge

11. Account letter Military lawyer assistant crime

12. Accusation letter Military academic press deduction

13. Charged letter Four offenders 4 policemen prosecutor judge

14. Charged letter Four former offenses assistant lawyer

15. Accusation letter Filipino police officer public prosecutor Judge

 

16. Scripture dated June 22

17. Accused letter abuse of official authority Tokyo District Prosecutors Office

18. Complaint Official offense abuse offense Tokyo Metropolitan Police Department

19. Complaint letter abuse of official authority sin guilty

20. Accusation Official Authority Officer Tokyo High Public Prosecutors Office

 

The former complaint / prosecution letter of the offense for abuse of official authority

twenty one. Supreme Metropolitan Police Department Police general officer

twenty two. Justice Minister of Justice

twenty three. Prosecutor's Office Tokyo High Public Prosecutor Attorney General

twenty four. Litigation letter Yasuhiro Nagano Metropolitan Police Department and other black string binding file 1 book

that's all